ons., aug 23, 2023

Sykkelkurs under Mobilitetsuken

Ønsker du å lære deg å sykle? Bli med på sykkelkurs for voksne!
by Jens Glad Balchen   – Sykkelkurs  |  Arrangement  |  Mobilitetsuka

Vi holder sykkelkurs under Mobilitetsuken i Stavanger kommune. Dette sykkelkurset holdes for voksne som ikke har lært seg å sykle, men har et ønske om å lære dette. Syklistforeningen har god erfaring med sykkelkurs for voksne – alle kan lære seg å sykle med litt hjelp. Kurset går over fem ganger.

Det er gratis å delta, og mulighet for å låne sykkel og hjelm på kurset.

Har du lyst til å være med? Send oss en melding på sykkelkurs@rogalandsyklistforening.no, på Facebook eller på Twitter.

Vi har nå fått like mange påmeldte deltagere til det første kurset som det er lånesykler og lånehjelmer! Flere er velkomne til å delta, men må da ordne sykkel og hjelm selv, eller sette seg på liste til senere kurs.

Program:

Oppmøte, registrering og introduksjon søndag 17. september kl: 13:00 - 15:00
Kurs tirsdag 19. september kl: 18:00 - 20:00
Kurs torsdag 21. september kl: 18:00 - 20:00
Kurs tirsdag 26. september kl: 18:00 - 20:00
Kurs torsdag 28. september kl: 18:00 - 20:00

Sted: Grusbanen ved SIF banen, se kart. Nærmeste busstopp er Bekkefaret kirke, Mosvangen camping, Ullandhaug skole og Solveig Bergsliens gate.